Garantie en retourneren

De wettelijke garantie is van toepassing.
Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Diergeneeskundig dieetvoer moet alleen worden gebruikt op aanraden van een dierenarts en moet gepaard gaan met regelmatige controle door de dierenarts. De dierenarts moet regelmatig (elke 6 maanden) worden bezocht tijdens het gebruik van speciaalvoer, en in geval van verslechtering van de conditie van uw huisdier moet er direct een dierenarts worden bezocht. Perro-Perro is niet aansprakelijk voor de consequenties van ongepast of onnodig gebruik van diergeneeskundig voer.

Wilt u uw bestelling annuleren/herroepen? Vul dan het herroepingsformulier in en mail deze naar klantenservice@perro-perro.com

Herroepingsrecht

U heeft als consument het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. Ons retouradres is Albert van Cuijckstraat 76, 5721 JR Asten.
U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Uitgesloten van het herroepingsrecht

Een klein aantal artikelen is uitgesloten van het herroepingsrecht. Deze artikelen, zoals geopende verpakkingen of artikelen met een korte houdbaarheidsdatum, kunnen niet geretourneerd worden. Indien een artikel is uitgesloten van het herroepingsrecht vermelden wij dit op de productpagina.
Let er op dat het product in de originele verpakking retour gezonden wordt anders kunnen wij niet het volledige aankoopbedrag terug storten.

Om de algemene voorwaarden te bekijken, klik dan hier.

Terugsturen van een artikel

Stap 1:

Neem eerst, binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling, contact op met onze klantenservice voordat u de goederen terugstuurt. Onze klantenservice voorziet u dan van een retourlabel en de instructies voor de retourzending.

U bereikt onze klantenservice op de volgende manieren:

  • Website Gebruik hiervoor ons contactformulier
    Telefoon: +31 (0)493 84 65 93  maandag t/m maandag van 18.00 tot 22.00 uur, mochten wij niet opnemen dan kunt u een voicemail bericht inspreken
    E-mail: service@perro-perro.com

Klachtenafhandeling

>>AANPASSEN
In de klachtenprocedure moeten de volgende elementen terugkomen: – Ik wil u vragen om in ieder geval te vermelden hoe (met welk communicatiemiddel) de consument een klacht kan indienen. – Er moet duidelijk vermeld worden binnen welke termijn u inhoudelijk reageert op de klacht. Deze termijn moet korter of gelijk zijn aan 14 dagen na ontvangst van de klacht. Graag vermelden dat
u binnen de genoemde termijn inhoudelijk(!) reageert. – Let er op dat u duidelijk vermeldt dat
men zowel een klacht over een product als over de dienstverlening mag indienen.
<<EINDE AANPASSEN

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)